Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

5ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής - Προσυνέδριο Δυτικής Θεσσαλονίκης


Το σχολείο μας συμμετέχει και φέτος στο Προσυνέδριο Δυτικής Θεσσαλονίκης του 5ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής με έξι εργασίες. Έξι ομάδες μαθητών μας, τα παιδιά σας, εργάστηκαν σκληρά και μεθοδικά, συνεργάστηκαν και κατέγραψαν με εντολές προγραμματισμού ό,τι φαντάστηκαν, δημιουργώντας δύο προγράμματα σε γλώσσα Scratch και τέσσερα σε Kodu. Εκτός από τον προγραμματισμό του παιχνιδιού κάθε ομάδα έγραψε μια περίληψη του έργου, δημιούργησε μια παρουσίαση που θα προβληθεί στο Προσυνέδριο και μια εισήγηση 4-6 σελίδων. Σύμφωνα με το πρόγραμμα οι εργασίες του σχολείου μας θα παρουσιαστούν την Τετάρτη 3-4-2013. Κάθε χρόνο η επιστημονική επιτροπή του συνεδρίου επιλεγεί κάποιες από τις εργασίες για να παρουσιαστούν και στις εργασίες του Συνεδρίου στο ΝΟΗΣΙΣ.

Οι εργασίες του Προσυνεδρίου θα μεταδοθούν ζωντανά μέσω διαδικτύου. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί και στην ιστοσελίδα του συνεδρίου http://www.math-syn-pli.gr/

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Διήμερο Μαθητικό Προσυνέδριο Πληροφορικής Δυτικής Θεσσαλονίκης
Σας γνωρίζουμε ότι το 5ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας – Αμφιθέατρο ΝΟΗΣΙΣ «Ν. Οικονόμου» (6ο χλμ. Θεσσαλονίκης-Θέρμης την Τετάρτη 24 και Πέμπτη 25 Απριλίου 2013.
Το Προσυνέδριο των Διευθύνσεων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιηθεί σε δύο ημέρες την Τετάρτη 3 και την Πέμπτη 4 Απριλίου 2013 στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου (Μ. Αλεξάνδρου 57, 56224 Εύοσμος) και ώρα έναρξης 09:00 π.μ. Κατά τη διάρκεια του Διήμερου Προσυνεδρίου, θα παρουσιαστούν 87 πρωτότυπες εργασίες από μαθητές των σχολείων Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης (45 από τη Β/θμια και 42 από την Α/θμια) τις οποίες θα παρακολουθήσουν 800 μαθητές ως σύνεδροι.
Σκοποί του Συνεδρίου και των Προσυνεδριακών εκδηλώσεων είναι:
  • Η ενθάρρυνση των μαθητών ώστε να ασχοληθούν με μία εργασία με - όσο το δυνατόν - επιστημονική προσέγγιση.
  • Η ενίσχυση των προσπαθειών διαθεματικής και διεπιστημονικής προσέγγισης στο πλαίσιο των σχολικών μαθημάτων.
  • Η απόκτηση εμπειριών στις διαδικασίες συμμετοχής σε ένα συνέδριο που θα διεξαχθεί σ’ ένα περιβάλλον υψηλού επιπέδου.
  • Η βιωματική εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην πράξη.
  • Η απόκτηση δεξιοτήτων μέσω της εκπαιδευτικής αξιοποίησης των Τ.Π.Ε.
  • Η δημιουργία παραδειγμάτων και καλών πρακτικών για τις επερχόμενες σχολικές χρονιές (για μαθητές και εκπαιδευτικούς)
  • Η εξοικείωση των μαθητών σε ψηφιακές τεχνολογίες που διευκολύνουν τη δημιουργία ερευνητικών διαθεματικών εργασιών.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΤΟΥ ΔΙΗΜΕΡΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ






1 σχόλιο:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.